FAQ - Ofte stillede spørgsmål

Forhandler af Ailefos produkter    
  • Find din nærmeste forhandler: HER
Vi har både økologiske og ikke-økologiske frø i vores æsker. Alle vores frø kommer fra de oprindelige planter og er testet for kvalitet og spiredygtighed. Se her hvordan. 
Nej, vores frø er ikke genmodificerede. Alle frø kommer fra de oprindelige planter og er testet for kvalitet og spireevne.
 
Nogle af vores æsker indeholder frø, man kan dyrke året rundt. Vi har opdelt æskerne i kategorier i vores webshop, så det er nemt at finde frem til. Vi anbefaler at bruge en vækstpære, når man dyrker frø indendørs i efterår og vintermånederne  
Alle vores blomsterfrø er spiselige blomster, og kan bruges i salater og andet madlavning.
Ja, vi sender til hele verden.  Levering af ordrer udenfor Danmark vil blive pålagt fragtomkostninger, svarende til det beløb det koster at afsende pakken til det individulle land. Dette gælder også Grønland og Færøerne. Levering vil ske med GLS eller DHL. Aftaler om pris og leveringsmetode vil blive foretaget inden den endelige ordre bliver indgået og sendt afsted.
Ja, du kan afhente din ordre hos Ailefo, Rabækkevej 1 B, 3700 Rønne  
  • Du skal blot markere feltet "Afhentning hos Ailefo", når du bliver bedt om at vælge leveringsmetode, ved afslutningen af din bestilling på vores webshop www.ailefo.dk
  • Desuden vil du også her blive bedt om vælge dato og tidspunkt, der passer dig til afhentning af din ordre.
  • Vi har ikke byttepenge liggende, og kan derfor ikke give tilbage. Derfor skal kontant betaling være på det lige beløb for din ordre.
  • Du kan betale med kreditkort eller Mobilpay direkte hos os.
  • Har du købt via vores webshop www.ailefo.dk, så er din betaling allerede gennemført, og du skal ikke bekymre dig om betaling, når du afhenter din ordre.

Stil spørgsmål her

    [cf7ic]